Greek Greek

Παράδοση

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Πότε θα αποσταλεί η παραγγελία μου;
Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημερομηνία πραγματοποίησης τους. Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης. Διεκπεραίωση, αποστολή και παράδοση παραγγελιών δεν γίνονται τα Σαββατοκύριακα ή τις επίσημες αργίες.

Με ποια εταιρία courier θα αποσταλεί η παραγγελία μου;
Η αποστολή των παραγγελιών γίνεται με την εταιρία ταχυμεταφορών με Γενική Ταχυδρομική.

Χρόνοι παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης ποικίλλει ανάλογα με την χώρα προορισμού αλλά και τις διαδικασίες εκτελωνισμού της κάθε χώρας.

ΕΛΛΑΔΑ                       1-3 εργάσιμες ημέρες

ΕΥΡΩΠΗ                       4-5 εργάσιμες ημέρες

ΛΟΙΠΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ    7-10 εργάσιμες ημέρες

Κόστη Αποστολής
Το κόστος αποστολής ποικίλει ανάλογα με τη χώρα προορισμού. Η αποστολή προϊόντων εντός Ελλάδος είναι ΔΩΡΕΑΝ για αγορές άνω των 50€. Για αγορές κάτω των 50€, η χρέωση είναι 3,90€ ανά παραγγελία.

ΕΛΛΑΔΑ                  ΔΩΡΕΑΝ για αγορές άνω των 50€

ΚΥΠΡΟΣ                  20€

ΕΥΡΩΠΗ                  50€

Θα χρεωθώ έξοδα τελωνείου κατά την εισαγωγή της παραγγελίας μου;
Οι τελωνειακοί δασμοί ή άλλα έξοδα εισαγωγής χρεώνονται στις χώρες εκτός Ε.Ε., όταν το πακέτο φτάσει στη χώρα προορισμού και θα πρέπει να καταβληθούν από εσάς. Δυστυχώς, το Stylematters.gr δεν έχει κανέναν έλεγχο όσον αφορά σε αυτά τα έξοδα, ούτε μπορούμε να σας δώσουμε μία σαφή εικόνα για το αν τελικά θα επιβαρυνθείτε και με ποιο ποσό, καθώς η πολιτική των τελωνείων διαφέρει σημαντικά από χώρα σε χώρα. Μπορείτε, πριν κάνετε την παραγγελία σας, να επικοινωνήσετε με ένα τελωνειακό γραφείο της χώρας σας.

Μπορώ να ορίσω διαφορετική διεύθυνση παράδοσης;
Φυσικά. Μπορείτε να ορίσετε διαφορετική διεύθυνση παράδοσης σε περίπτωση που η παραγγελία σας προορίζεται για δώρο.

Πως θα ξέρω ότι η παραγγελία μου έχει αποσταλεί;

Μόλις σταλεί η παραγγελία σας, θα λάβετε ένα email με το μοναδικό αριθμό αποστολής του δέματός σας. Έτσι μέσω της ιστοσελίδας της Γενικής Ταχυδρομικής (www.taxydromiki.com/track), θα μπορείτε να δείτε που βρίσκεται η παραγγελία σας οποιαδήποτε στιγμή μέχρι την παράδοση της.

Πως μπορώ να παρακολουθήσω τη κατάσταση της παραγγελίας μου αφού γίνει η αποστολή;

Για να δείτε που βρίσκεται η παραγγελία σας, παρακαλούμε πατήστε εδώ, συμπληρώστε τον αριθμό αποστολής, και πατήστε «Αναζήτηση».

Τι γίνεται αν απουσιάζω κατά τη διάρκεια τη παράδοσης;
Όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, εμείς θα σας στείλουμε επιβεβαίωση αποστολής καθώς και τον αριθμό αποστολής ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε online την πορεία της παραγγελίας σας. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να υπολογίσετε πότε θα λάβετε την παραγγελία σας. Αν, ωστόσο, απουσιάζετε την ώρα της παράδοσης, ο διανομέας θα αφήσει σημείωμα με τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρίας, ώστε να κανονίσετε να περάσει ξανά σε μια ώρα που θα σας εξυπηρετεί καλύτερα.

Τι να κάνω αν δεν παραλάβω το δέμα μου;

Αν μετά από κάποιο λογικό χρονικό διάστημα δεν έχετε παραλάβει το δέμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Γενική Ταχυδρομική αναφέροντας τους τον αριθμό φορτωτικής σας. Αν εξακολουθήσει να υπάρχει το πρόβλημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του Stylematters.gr στο sales@stylematters.gr.